Thomas Sabo Gifts..

Hejhej!
Förlåt för en lite dålig uppdatering idag, men jag tror att många av er har varit på samma sak som jag, nämligen mellandagsreorna som härjar över hela Sverige. Ginatricot var förstås värst av alltihop, det var totalt kaos i köerna till kassan och provrummen.. Puh! Men det är så det är! Ni får se mina fynd imorgon hade jag tänkt, idag ska jag nämligen bara visa julklappar.

Ja, jag börjar väl direkt då :)



Ett fint smyckesskrin i kroko från Guldfynd fick jag av mormor. Stoppade bara i mina Thomas Sabo saker nu för det ser så fint ut :)










Fick en ny fin Thomas Sabo-berlock, ett rött läppstift av min faster :)


Nu har jag alla dem här, 7 st!


Fick också detta svarta armbandet, Thomas Sabo. Från syster.
Jag var tyvärr tvungen att lämna tillbaka det svarta armbandet för det var för litet, och dem hade inget hemma i en större storlek just nu så jag får vänta cirka 4 veckor.. Tråkigt.. Men sånt är livet, och jag ville ju verkligen ha det i svart så då får jag väl vänta ett par veckor då.

OKEJ: då fick jag alltså ett svart armband av min syster och en berlock i form av ett rött läppstift av min faster. Visar resten i kväll!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp de andra sakerna också? o inte bara bilder på ditt fina skrin:P

2009-12-26 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0