Svar på tal!

Hejhej!
Det hade ramlat in en liten läsarfråga så jag tar den med en gång :)

Fråga:
Hej!
Du har så vackert hår. En fråga bara med tanke på lockarna.. hur får du lockarna att hålla länge? När jag lockar håret räcker det i ungefär en timme, sedan glider lockarna liksom ut och blir bara vågigt. Hårspray använder jag ju, men bara lite. Hur gör du? :) underbar blogg, är flitig läsare!
kram!

Svar:
Hej, och tack, vad snäll du är! Jag lockar nästan aldrig håret, men någon gång ibland kan jag få lite lust till att göra det. Mina lockar jag gjorde igår sitter fortfarande kvar, jag tror att det kan vara så att jag har så tunna och fina hårstrån som gör att frisyrerna sitter på plats. Hårstrån som är lite grövre och sträva har en tendens att inte riktigt orka "hålla" håret på plats. Hårspray är absolut bra att använda direkt efter lockningen, jag använder ett hårspay från Kicks som Bobby har designat, en röd flaska som kostar cirka 65 kr. Prova det, det kan absolut vara något som funkar riktigt bra för dig! God Jul!

Sådär, där fick ju Sofia sitt svar också :)
Puss,




Kommentarer till inlägget:
Postat av: Sofia

Hej igen.

Tack så himla mycket för svaret :)

jag har ganska tjockt hår så det kan väl vara en anledning, men jag kan fundera på det med hårsprayen! tack igen och god jul! kram.

2009-12-23 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0