Pyssla själva!

Hejhej!
Bad update, som vanligt känns det som. Har haft lite allmänt julstök ända sedan jag kom hem. Har pysslat med blockljus och servetter som man fäster på ljusen med ett speciellt lim. Jättefint blev det, och det var riktigt roligt också! Testa själva :)






Fina va? :)

Imorgon är det nobelmiddag i skolan klockan halv ett. Innan det har vi lucia halv nio, halv tio och halv elva. Ska samlas halv åtta. Gå upp tidigt.. igen. Men that´s the way helt enkelt. Ska hoppa in i duschen strax och göra mig fin, har gjort manikyr och massa, hehe. Det roligaste av allt med den här "middagen" är att man ska ha med sig en kavaljer. Haha. Jag och Erik ska gå tillsammans. Det vet ni nog inte vem det är, och så får det förbli, hehe :) Men ska ta med mig kameran imorgon så ni får se lite cards :) NU duschen!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0