Pictures from yesterday

Hello!





Två spontana bilder från igår. Jag ser ganska ihjälfrusen ut, I know. Fick en superläskig konstig frossa inne på bion, jag frös så att jag skakade. Hade två jackor över mig, killen i jämte kollade lite konstigt, han hade en t-shirt btw. Det var väl sprutan som spökade, idag har jag riktigt ont i armen och känner mig lite halvkonstig. Men filmen var i alla fall superduper bra, jag älskade den! New Moon var mycket bättre än alla hade sagt :)

Åkte som sagt till stan en sväng, hittade faktiskt HÖR OCH HÄPNA ett par jättefina stövlar i äkta skinn! Jag har letat i flera månader och nu hittade jag. Äntligen! Köpte också en fin klänning till nobelfesten, julafton, nyår och några andra högtidliga tillfällen! Ni får se lite sen :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0