Nya från BikBok

Tjo!
Nu får ni äntligen se mina nya jeans jag köpte på BikBok i lördags på mellandagsrean. Det blev för mörkt för att fota i källaren, tiden sprang iväg fortare än jag trodde så ni får se jeansen på istället. De är dock lite stora i midjan, men jag kan ha ett skärp eller så får vi sy in dem helt enkelt.






Kostade 350 kr, halva priset! 699 hade jag inte gett..
Dem är lite mörkare i verkligheten, nu ser det ut som att "skinnlapparna" syns vääääldigt mycket, men dem smälter in i jeanstyget ganska bra :)


Såhär visas dem på BikBoks hemsida, coola eller hur? (:
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

heej , vet du om de fanns större storlekar? typ 31-32 i jkpg :P snällt om du kunde svara här nu :)

2009-12-28 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0