Maros of Sweden

Hejsan!
Jag vet inte vad som har hänt med min profilbild, header och lite annat på bloggen men jag jobbar på att fixa det så får vi se vad som händer..
Hoppas allt är bra med er, med mig är det toppen. Ni fortsätter att kommentera lite här och var och det tycker jag bara är riktigt kul! Så fortsätt så alla nya läsare :)

Yes, i alla fall tänkte jag tipsa om en liten sak nu.. Nagelstenar. Det är faktiskt riktigt snyggt och hade verkligen varit pricken över i:et på mina "Christmas-nails", men tyvärr äger jag inga. Jo, faktiskt några billiga från Coop i vitt, rosa och blått. Inte sådär jätte smakfullt till en julmanikyr kanske. Men jag ska i alla fall önska mig ett helt kit med nagelstenar när jag fyller år, det är ju så himla roligt att hålla på med också! Har kikat runt lite och hittat några som jag gillar på en sida som heter Maros of Sweden, Maros.nu.


Jag gillar dem här, massa olika roliga färger. 149 kr för 3600 stenar!


Eller dem här, dock inte hjärtan utan runda kristaller. 99 kr, okänt antal.


Såg även att dem hade sån här nageltejp typ, stripe-tejp. 45 kr, 5 färger.

Men jag vet inte.. Det skulle vara roligt att ha lite pynt till naglarna också. Får önska mig lite sånt här när jag fyller år i januari. Inte långt kvar nu.. :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Saga

Frågestund på bloggen, fråga gärna något:D!

2009-12-20 @ 18:32:36
URL: http://hejsagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0