Kategori Naglar?

Hejhej!
Har skrivit om detta inlägget tre gånger nu, så jag är lite pissed som ni förstår!! Men i alla fall, skulle berätta om att jag har skapat en ny kategori, "naglar". Skriver alldeles för lite om det, så jag tänkte att nu börjar vi med det! Mer, mer, mer! :)



Använde mig av 4 lack till denna fina julmanikyren:
1. Ett bra under/över-lack som jag applicerade över naglarna innan jag målade på det röda lacket vars färg kan skada naglarna.  Använde även det lacket till att avsluta cirkusen.
2. Ett riktigt fint julrött/blodrött nagellack som jag applicerade över nagelplattorna. Gjorde det redan igår faktiskt för att det skulle bli ännu bättre och torka ordentligt.
3. Ett vanligt vitt manikyr-nagellack för den vita randen längst ut på nageln.
4. Som en fin finish använde jag ett glittrigt nagellack som jag målade på den vita manikyr-randen för ett extra blickfång och ännu bättre hållbarhet!

Såhär såg det ut igår:

Ni får faktiskt vänta tills ikväll för att få se hur de färdiga naglarna blev :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Sara

när jag var mindre så ÄLSKADE jag rött nagellack, men nu så föredrar jag fransk manikur :P

2009-12-19 @ 19:21:33
URL: http://shaawty.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte fina naglar du har! :)

2009-12-20 @ 15:44:09
URL: http://milliea.blogg.se/
Postat av: nadja

snyggt med röda naglar

2009-12-21 @ 08:19:47
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0