Julklappar?

Hejsan!
Hur mår ni? Själv har jag varit på julmarknad i Eksjö hela eftermiddagen, men jag köpte inget speciellt. Har inte köpt en enda julklapp ännu, och vad är det? Herregud, den 6:e December idag! Jag måste börja köpa lite nu! Ska köpa en gemensam till mamma och pappa, och sen varsin till mamma och pappa från bara mig, en till syster, en till Johanna och en till mormor. Plus några fler blir det nog. Men ska nog köpa några på lördag när jag ska in till stan och klippa mig tänkte jag.


Men jag får nog börja köpa lite snart! Det är väl mysigt att gå runt ute på stan och höra lite julmusik, se en bra julklapp och.. folk som springer och trängs.. Hehe :)


Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0