Happy face!

Hejhej!
Gud vad glad jag är just nu! Kommer ni ihåg att jag sa att jag var tvungen att lämna in mitt nya Thomas Sabo- armband, det svarta med kulor? Jodå, och det skulle ta cirka en månad att få tillbaka ett nytt i en större storlek. Det ringde från Moderna Smycken i Jönköping vid tjugo i två, när jag var ute och åkte skidor. Dem hade talat in ett meddelande att när dem hade städat efter julruschen så hittade dem ett svart armband i storlek M! Jag kunde komma in och hämta det precis när jag ville, så himla roligt! *GLAD GLAD GLAD* !

I alla fall, i eftermidag/kväll får ni se jeansen, nu ska jag spela lite The Sims 2 och varva ner eftersom jag har spårat skidspår i hela trädgården.. Puh :)


Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0