Fullt upp!

Hejhej!
Idag har det varit en riktig sån där mardrömsdag. Egentligen har det hänt ganska roliga saker men stressen tar över hela tiden. Det kan aldrig vara nyttigt att springa runt så mycket som klass 9B har gjort idag, haha. Det hela började med att vi tjejer i luciatåget hade en övning idag klockan 08.00. Minns ni att jag brukade skriva morgoninlägg för att jag hade sovmorgon till klockan 10.00? Japp, men så blev inte fallet idag. Upp kvart i sju, upp på tur, aldrig sur. Nåja, nästan i alla fall. Övade, och sen var det ganska lugnt.. ett tag.

Första lektionen började alltså klockan 10.00, vi hade då en uppsats att skriva om Narnia som skulle ta en timma i alla fall. Hoppsan, lektionen var bara i 45 minuter. Direkt efter hade vi ett matteprov vid tio i. Det blev då ingen hel timma till uppsatsen där, det var lite klumpigt av lärarna att inte kolla upp det med varandra. Nehepp, springa till matteprovet istället då som förövrigt var ovanligt svårt för att bara vara G-del. Shit. Fick skriva klart uppsatsen på svenskan istället där vi egentligen skulle ha diskuterat boken Ondskan. Hopp. Hade även en föreställning med luciatåget, så det blev ingen slöjd för min del. Eller jo, 10 minuter faktiskt, jag hann bara göra det sista på julklappen till mamam och pappa, och sen var jag tvungen att gå till kyrkan med Johanna. Sen sjöng vi, fick en festis och nu är jag hemma. VILKEN DAG!
- Är det likadant för er, vill ni bara lägga er ner och dö ibland?




Skopremiär! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: linnea hedström

hej fin blogg:)

2009-12-09 @ 17:21:56
URL: http://www.ljusrosaconverse.blogspot.com
Postat av: simone

söta skor! :D

2009-12-09 @ 17:49:26
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi går du i 9B? =) mee too=)

2009-12-09 @ 18:41:00
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0