Dansgruppen

Hallååå!
Nu tänkte jag faktiskt visa lite bilder som jag tog igår, så ja, vi kör helt enkelt!


Övre raden från vänster: Malin (ledare), Johanna, Alma ch Dominique.
Nedre raden från vänster: Malin och jag.




Malin med sin lilla dansgrupp, årskurs 1-3.



Där fick ni lite bilder i alla fall! Ska bli mycket bättre på att ta och ladda upp fler bilder, det är väl liiite roligare än en text va? Hehe.. Har i alla fall gått och blivit lite småsjuk till råga på allt, har haft feber hela dagen. Men jag har såklart varit i skolan som vanligt, för jag kan ju absolut inte missa nåt. Dumheter, eller hur?
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Linda :)

Ni var säkert skit bra! :)

2009-12-02 @ 06:44:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0