Working on it

Hello!
Jag har precis ätit världens godaste kvällsmat, honungsyougurt med nyplockade blåbär direkt från våran backe. Det var så sjukt gott, tog faktiskt ett kort på det också, tyvärr ej med kameran. Snillet jag själv har tappat bort den- igen. Och min syster som gjorde en jättefin frisyr på mig i eftermiddags, det tog vi faktiskt kort på. Men ja, jag ska jobba på att hitta den tills imorgon i alla fall..

Ska även visa mitt fina draperi som jag köpte igår. Det har vi äntligen fått upp framför garderoben, så nu slipper jag den tråkiga dörren i alla fall. Kort kommer imorgon :)


Yummie!!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0