Veckans "vill ha"

Hej hej bloggläsare!
Söndag idag, sista dagen på vecka 35. Imorgon börjar vecka 36, intressant att skriva om eller hur? Jag gör inte så herrans mycket just nu, har precis spelat in ett videoinlägg till bloggen, fast jag vet inte om jag ska ladda upp det än. Vi får se, det verkar ganska svårt, men ja, jag ska kanske försöka på Youtube i alla fall. Hoppas bara att ni skulle tycka det var kul med ett videoinlägg, men vad vet jag? Kan ju testa i alla fall. Om det nu funkar, först måste man väl lägga över det på datorn och sedan Youtube? Tror inte att det kommer funka, men man kan ju hoppas i alla fall. Min kamera är konstigt, filerna blir.. konstiga.

I alla fall, har gått och kärat ner mig i en ny laptop som jag vill ha! En Toshiba, jag behöver en ny dator.. Får vänta till sommaren eller fundera nu. Vet ej.

Behöver en fräsch dator..
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna

hahah precis en sån har jag :O PRECIS, lr ne min e lite solver ockås men allt annat e precis lika dant och bara så du vet har den inge höjdare till webb, enligt mej iaf :)

2009-08-30 @ 16:35:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0