Titta Anna, jag har din tröja!

Halloj!
Börjar dagen med en outfit som jag precis fotade. Är riktigt glad idag, jag fick nämligen i linserna på cirka 10 minuter, och det brukar annars ta 10 timmar. Kanske inte så länge, men idag gick det fort!


♥ Stor vit tröja, (Annas gamla), H&M
♥ Jeansleggings Vila
♥ Grått linne, H&M
♥ Nitbälte, Ginatricot
♥ Klocka, Guldfynd, Thomas Sabo- berlockarmband

Ser du nu Anna, jag vet att du kommer läsa snart! Jag har din gamla tröja, hehe, visst var den cool? Ska in till stan i eftermiddag och köpa svarta jeans eller svarta jeansleggings. Och kanske en klocka. Det vet man aldrig vad jag kommer hem med :)
Hörs i eftermiddag,
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna

Hehe den är fin och nästan aldrig använd heller :)

2009-08-13 @ 13:24:34
Postat av: Maria

Nitarna på bältet var ursnyggt!

2009-08-13 @ 14:55:03
URL: http://mariasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0