Onsdagar me like

Hejsan hoppsan!
Ska försöka skriva ett morgoninlägg varje onsdag, jag börjar inte förrens vid tio så det är faktiskt jätteskönt. Somnade som en stock igår, och vaknade vid åtta, jag hade inte rört mig alls, så nu är jag helt stel i hela kroppen haha. Går till tio över tre idag, tar cykeln så kommer jag ju hem lite fortare i alla fall. Visar dagens outfit i eftermiddag/kväll, och också mina Reebok-skor som jag totalt glömde bort igår.

Men ni får ha en fin och bra dag, var snälla och fatta bra beslut. Eller nåt sånt.. ♥
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, jag vill bara säga att din blogg är riktigt bra skriven och intressant. Jag skickar detta meddelande till alla bloggar som jag tycker verkligen är värda mer besökare än vad dom kanske har i dag. För det är faktiskt så att de stösta bloggarna, de är inte dom bästa. Vissa har bara haft tur! Så därför tycker jag att det borde tipsas runt i bloggvärlden mer, så besök gärna min blogg. Det är en blogg med tusentalsfoton och nya inlägg flera gånger per dag! Du kanske till och med gillar den, så lägg till den på bloglovin i sånt fall, då missar du inte en enda bild tagen av mig! Bara genom ett klick. Så kika in, det har jag nu gjort på din!

Ha en bra dag

Kram från mig

2009-08-19 @ 11:17:34
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0