My facelook

Hej!
Lägger in dagens outfit nu på en gång, och dagens ansikte, alltså smink och hår.




♥ Grå kofta från H&M
♥ Jeans, Ginatricot
♥ Svart baslinne, H&M
♥ Smycken Thomas Sabo, klocka Guldfynd..
+ vardagligt smink, lite plattad lugg.

Idag har jag ännu en gång varit inne med linserna, fast bara kollat hur det ser ut. Allting såg verkligen jättefint ut, linsen låg luftigt och fint mot ögat så det var ju bra. Vi gick lite i diverse affärer, mamma köpte en lila jättefin gosig kofta från Kappahl, min gamla prao-affär, jag pratade lite med dem. Gick även till InterSport och hittade jättefina svarta riktiga Reebok gympadojjor, är riktigt nöjd. Ska även visa jeansen jag köpte senare i eftermiddag tänkte jag, och skorna antingen ikväll eller imorgon.

En ful såndär random-bild, jag kunde inte låta bli, haha!

Visst blev sminkväskan bra? Fast det ser mer ut som ett pennfack.. xD
Puss & Kram,



Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0