Musiktips #23

Hello!
Fredag idag, tänk att jag början nian på tisdag. Det ska faktiskt bli jättekul att komma tillbaka igen, träffa alla kompisar som varit utspridda över hela landet. Nytt schema, nya skåp, allting är nytt och fräscht. Så det ska nog bli jättebra tror jag. Hoppas på att jag får ett överskåp iår, men det är min tur nu så det tror jag faktiskt.

Anyway, som vanligt börjar jag svamla om något helt annat, jag skulle egentligen tipsa om ett bra musiktips, men jag kom visst in på ett sidospår.


Jimmy eat world - 23
Musiktips 23, en låt som heter 23, passande va?
Nu ska jag titta på en prinsessas dagbok 1 :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0