K.A.P.P.A.H.L

Hejsan!




Nya jeansen från Kappahl barn alltså. Syns knappt vad som är fram och bak, haha. Första bilden är framifrån, andra bakifrån. Kostade egentligen 229 kr, men eftersom det var 50 kr rabatt fick jag dem för 179 kr. Catch!

Har duschat nu, mamma och jag har varit ute i svampskogen, vi hittade faktiskt en hel del kantareller. Jag fick för mig att gå igenom ett buskage där det sluttade neråt, där var det verkligen helt fult! Jäklans vilka stora svampar det satt där, det bara lyste gult! Haha, sånt är kul!

Ville bara uppmärksamma er på att jag börjar skolan imorgon, så det blir väl uppdatering efter det, eller lite på morgonen om jag hinner. Troligtvis inte.
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: HANNA MEDIN

fint:)

2009-08-17 @ 19:12:58
URL: http://hannamedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

barnavdelningen<3

2009-08-19 @ 01:21:16
URL: http://smet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0