Jofama by Kenza

Hej!
Jag har kollat på den nya Jofama by Kenza skinnjackan, den nyaste hon har designat. Den är ju bara för snygg, alltså, wow! Jag älskar den, skärpet längst ner är verkligen snyggt. Ska åka in till stan någon dag och titta på den, hoppas att den kommer in i den butiken som det står att den ska göra..

 


Jag frågade faktiskt i butiken när den kan tänkas komma, och personalen var nästan tveksamma till att den skulle komma, dem hade inte fått några kartonger från Jofama. Men eftersom den första jackan, mc-modellen kom in så tror jag att denna också ska göra det. Annars kan man säkert köpa den på nätet någonstans, typ Nelly skulle jag tro. Jag vill verkligen ha den! :)

- Vad tycker ni nu då, ärligt?

Puss & Kram,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

den var fin men lite för mkt för min smak, lite väl med bältet där nere och dragkjedan på sidan.. det finns finare men om du gillar den sak du sjöälklart köpa den! :)

2009-08-11 @ 11:07:28
Postat av: Anonym

Helt ärligt; du skulle nog inte passa i den.

2009-08-11 @ 14:46:19
Postat av: Emilia

fin blogg :)

kram

2009-08-11 @ 15:09:35
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag tycker att kjolen är grymt snygg ^^

2009-08-11 @ 18:06:28
URL: http://miccisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0