Inspiration, #1

Hej fina bloggläsare!
What´s up? Har precis kommit in från solen och värmen, har hunnit en rejäl bit på "När jag hör din röst", har nog cirka 50 sidor kvar, så imorgon satsar jag på att få börja på trean :)

Men det var inte alls vad jag tänkte skriva om, utan jag har sett att H&M har fått in hur mycket höstkläder som helst nu i webshopen. Tänkte visa er mina två absoluta favoriter, med start idag. Det blir dem snyggaste tröjorna, linnerna, koftorna, byxorna, accesoarer, underkläderna,  ja hur mycket som helst. Och idag börjar vi med linnerna. Hoppas att detta ska uppskattas, skriv gärna vad ni tycker om det :)

H&M:s snyggaste linnen:


Såg att det inte fanns så hemskt många linnen, men ja, dessa två tyckte jag var jättefin. Ett vanligt petrol-färgat och ett vanligt vitt med spets. Enkelt och stilfullt.

Ska göra ansiktsmask idag tänkte jag :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0