Imorgon börjar det!

  

Hallå!
Vad gör alla? Söndag idag, imorgon börjar en ny vecka, vecka 32. På tisdag är det bara två veckor kvar av somarlovet, sen börjar nionde klass, sista året i grundskolan. Sen kommer jag äntligen därifrån och kan ägna mig och plugga åt någonting jag själv har valt.

Imorgon, by the way, ska mamma och jag in till optiker Karvik i Nässjö och prova ut linser till mig. Det ska bli skönt att få prova att ha det, sen får vi se om det är nåt för mig eller inte. Men jag hoppas, jag behöver ju egentligen glasögon, så i skolan kommer nog linserna vara effektiva, det blir skönt.

Nu ska jag kolla runt lite på andra bloggar, och sen äta lite chips. Eller nåt :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0