Helgens planer

Halloj!
Onsdag idag, halva veckan har redan gått. Känns superbra, snart är det helg igen och det är massa kul som händer! Det skulle egentligen varit Kfum på fredag, ett slags ungdomsdisko, men vi hade sett fel datum, det var den 11 september istället. Men i alla fall, istället på fredag då så ska Johanna och jag och kanske Jennifer och någon mer in till stan en sväng och kolla lite i affärer. Hitta på nåt kul i alla fall eftersom det inte blev nåt Kfum. Sen ska jag sova över hos Johanna till lördag, vi ska ha hand om hennes ubergulliga syster Matilda och laga lite mat och sådär. Tjejmys. Det blir nog bra tror jag. Jag gillar Matilda, jag har annars väldigt svårt för småbarn men ja, Matilda är nio och hur gullig som helst. Så det är fredagens planer. På lördag vet jag inte riktigt vad som händer, blir förmodligen I taket lyser stjärnorna och lite godis. På söndag är det kalas för mina kusiner, dem fyllde den 20 Augusti båda två, fast 13 och 17 år.

Ja, det är väl typ helgens planer. Jag längtar redan, imorgon är det lååång dag. 15.20..
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0