Film och pyssel

Hej!
Jag är en urusel bloggare och en urusel person som inte kan uppdatera. Men nu ska jag skriva lite i alla fall. Var som sagt hos Johanna igår, stan med lite roligt folk innan det men jag köpte ingenting- faktiskt. Har dragit på mig en rejäl förkylning, en rinnande näsa och en torr hals. Har säkert feber också. Allt känns botten..

Har i alla fall kollat på "The notebook", en perfekt sjukfilm. Ska köpa mig en rulle center senare idag och kanske en pizza. Nu är jag inte så sugen i alla fall.. Har inte tagit linserna idag, det är ju faktiskt bara dumt att ha det när man är riktigt sjuk som jag är nu. Måste skaffa ett par glasögon också för såna här dagar. Nu ska jag i alla fall pyssla lite med scrapbooking, typ ett fotoalbum med lite bilder och kul.

Ikväll ska mamma och jag se färdigt "Män som hatar kvinnor" :)
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0