En sån Twilight- dille

Hallo!
Nu har värmen verkligen slagit till på allvar här i Småland, och jag måste erkänna för mig själv att det faktiskt är hur skönt som helst! Det trodde ni inte att jag skulle säga va, haha :)

Ikväll så blir det i alla fall en riktigt rejäl läs-afton, jag är ungefär halvvägs inne i "När jag hör din röst"så jag tänkte försöka hinna ett par sidor ikväll. Jag misstänker att mamma gärna vill läsa den efter mig, hon har just läst ut ettan, "Om jag kunde drömma". Vi har fått en rejäl dille på Twilight- haha, man blir verkligen beroende. Nu har Anna dessutom lånat bok nr 3, "Ljudet av ditt hjärta", av Louise, så den ska jag också läsa. Jag älskar verkligen böckerna!


Ska fota mig själv lite ikväll också, med en supercool accesoarer som mormor hittade i källaren från typ.. 40 eller 50- talet? Nåt sånt. Det får ni se imorgon, och jag lovar; den ÄR cool :)


<3


Köpte även FRIDA!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: karro

snygg bloggdesign :D

2009-08-07 @ 08:49:51
URL: http://creativestudio.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN / foto & kreativitet

Dom böckerna är verkligen populära !

Jag jobbar i en bokhandel & får 1000 frågor om dagen om just twilight ;)



/ En tjej i storstan

2009-08-07 @ 11:30:37
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0