En osminkad sanning

Hej!
Har varit lite lätt smågrinig hela dagen, jag har inte alls fått in linserna, men nu äntligen gick det. Jag ger upp för lätt. Jag tror att allt ska gå pang direkt, men det gör det inte. Aldrig. Jag är nog inte van vid så mycket motgångar här i livet, ta bara skolan tex, nästan alltid MVG. Har aldrig fått ett IG. Ett G för mig är som ett IG-, och det är så jobbigt att jämt känna så, man vill ju vara på topp hela tiden! Jag måste sluta med såna tankar!

Anyway, jag skulle egentligen inte alls skriva det här inlägget, jag skulle gått till biblioteket och lånat lite böcker och köpt mig lite lite godis för att jag äntligen fick in linserna, men ja, det började ösregna helt enkelt. Inget litet lätt regn inte, nej nej, det öste ner. Med betoning på öste.
Från nåt till nåt annat:
Har gått utan smink nästan hela sommaren och jag älskar det!


Skit i sminket tjejer, ni är fina ändå! :)
Puss & Kram,




Kommentarer till inlägget:
Postat av: Josefin

Hej :) Allt bra? :)

2009-08-12 @ 17:35:17
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0