En dag för mig själv

Hej och godmorgon!
Är uppe tidigt idag, tycker ni inte det? Vaknade av att jag frös så ag skakade, det var riktigt kallt i hela rummet och golvet ska vi inte tala om. Huuh! Ska gå ner strax och äta någonting, och sedan sätta i linserna. Det börjar förresten gå bra med dem nu, igår fick jag ut dem nästan direkt, fast att sätta i dem är betydligt svårare...

Idag är jag själv typ hela dagen, vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Ska nog gå till biblioteket och låna nåt nytt, ska även börja läsa bok 3 ur Twilight-serien idag. :)

Vill ni ha en frågestund ikväll? Fråga till dethär inlägget eller till något annat, det går bra vilket som.
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Mikaela Urbom

Godmorgon :) det låter ju mysigt att få en dag för sig själv!

Kram

2009-08-12 @ 09:27:22
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Linn

Hur många besökare har du?

2009-08-12 @ 10:57:21
Postat av: sanna

Hejsan. allt bra? Skulle vara kul om du anmälde dig till min veckans blogg tävling :)

2009-08-12 @ 13:44:33
URL: http://sannaberg.blogg.se/
Postat av: Petra

Kan du inte berätta mer om din syster?

2009-08-12 @ 15:45:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0