2 frågor i alla fall

Hejsan!
Har läst igenom era frågor nu, eller ja, det kom bara in två. Nu hade ni ju chansen! Men dem två ska jag väl försöka besvara i alla fall :)

Hur många besökare har du?
Ja, det verkar vara ett intressant ämne för många, jag har nog fått in ett tiotal frågor om just det. Sanningen att säga är att jag inte har så speciellt många, bloggvärlden är verkligen setenhård, det är ju så att vem som helst faktiskt kan skaffa sig en bloggoch det gör ju att konkurrensen hårdnar. Jag har ungefär mellan 15-30 besökare per dag, jag har märkt att fler och fler droppar in till helgerna, det är väl då man har tid antar jag. Så är det oftast för mig i alla fall!

Kan du berätta mer om din syster?
Ja visst kan jag göra det. Anna heter hon, är född 1990, det skiljer alltså 4 år på oss. Eller 3 och ett halvt, jag är född tidigt och hon i maj men man räknar ju oftast hela år. Fyllde alltså hela 19 år i maj, tog studenten i juni där hon gick ut från John Bauer gymnasiet och IT-media-programmet. För tillfället jobbar hon i Jönköping och säljer pysselpaket, ni vet Creative-Club och sånt där. Har också kille i Jönköping, Christoffer heter han.

Jaha, jag hoppas att ni är nöjda med svaren, undrar ni något annat är det bara att kommentera, men det kan dröja ett tag innan jag svarar.
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Sara

Himla cool blogg du har, älskar designen :)

2009-08-12 @ 23:15:43
URL: http://modigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0