Vit-Tisdagen

Hejsan!
Imorgon bär det av till storstaden Jönköping. Måste hitta en klänning som jag kan ha på konfirmationen, och det är så himla många krav på hur den får vara. Den får inte vara för fin, men inte heller för vardagsaktig, inte för kort, inte jätteblommig eller i någon jättestark färg eftersom jag ska ha den under kåpan. Det ska vara en fin, ganska enkel, i någon härlig färg jag passar i. Jag kommer typ prova alla klänningar Ginatricot har tror jag ju starkt på, jag älskar deras kläder. Sedan plundrar jag väl förmodligen Once sortiment också, men vi får se vad jag kommer hem med.. Något fint hoppas jag på!

Ja, jag känner mig i alla fall inte sämre i min förkylning, men jag vet inte om det är bättre heller, eller jo, det borde det vara, jag känner mig inte febrig i alla fall. Men det kanske är sådant man intalar sig? Nej, men jag känner mig faktiskt bättre, lite snorig bara. Har i alla fall inte ont i halsen, och det är skönt, det är väl typ det värsta när man inte kan svälja och inte vill äta för att det gör så ont när man sväljer maten!
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0