Time for short pants!

Hejsan!
Det vackra vårvädret fortsätter, och vet ni vad det bästa är? Pollenallergierna har inte börjat att ta över mig ännu! Känns helt underbart, jag njuter så länge som jag får gå runt i smink och korta byxor. Sedan när ögonen rinner är det bara att säga goodbye till smink, eller ja, det mesta i alla fall. Känns förstås surt. Hoppas att det håller i sig till under prao-veckan, jag längtar så jag kan dö!

Vi fick förresten hem brevet från konfirmationen idag, info om lägret på lördag. Ska bli så sjukt kul! Vi åker redan klockan nio, lite tidigt kanske, men å andra siadn åker vi hem på söndagen redan vid klockan 2. Och sen tar vi steget mot praon! Woho! :)
Idag har jag mina korta brallor :)


Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: D.

herreguuud , dom e så snyggaaa ! vart köpeeru dom egn. ?!

2009-04-19 @ 09:33:57
URL: http://dlambin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0