Somrigaste outfiten- ever?


Dagens outfit: Svart t-shirt från H&M, leggings JC, kjol H&M divided, öronhängen från Ur & Penn och ballerinas från Sophia/Maxi.
Halloj!
Slängde in en dagens outfit idag, blev så nöjd med den. Riktigt somrigt om jag får säga det själv, känns nästan som att det är sommar nu i april. Vid klockan sju imorse var det redan 15 grader ute, helt sjukt! För ungefär 2 månader sedan var det 14 MINUS en morgon när jag gick till skolan. Helt sjukt vilken förändring som har skett, och så snabbt också! Även om jag tillhör skaran som tycker att vintern är klart bäst, måste jag ändå erkänna för mig själv att det är skönt nu när värmen har kommit till Småland. Hoppas nu att det håller sig ett par dar..

Jag pluggar stenhårt till franska-provet på onsdag, men det ska nog gå lika bra som de andra har gjort hoppas jag. Imorgon är det redan tisdag, dagarna går fort. Vilket innebär simning! Funny!

- By the way: Tycker ni att det är kul att jag visar outfits i bloggen? :)

Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

Ah det e kul tycker jag =D

2009-04-27 @ 19:51:49
Postat av: Anonym

jaa det är as bra ;) fortsätt med det <3

2009-04-27 @ 21:44:02
Postat av: Anonym

ja , fortsätt med det <3

2009-04-28 @ 16:54:27
Postat av: Anonym

det måste du fortsätta med !!! :D btw tycker du har blivit lite dålig på att lägga upp inlägg jag följer din blogg flera gånger om dan men jag vetinte nu ...

2009-04-29 @ 17:51:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0