Outfit 09.04.30


Korta jeans från H&M, skor Sophiez, vitt underlinne H&M och stort over-size linne från GinaTricot storlek L... 
Hejsan!
Så där ser jag alltså ut idag. Jag älskar linnet, det var min syster Annas, och jag tog det ur hennes "slänga/skänka klädhög". Ibland har man det bra, behöve betala 0 kr för det. Gott.

Valborgsmässoafton idag då. Jag har en tradition på valborg; alltid plocka vitsippor. Och i år gjorde jag det också, i vår egna lilla backe. Kommer upp bilder ikväll. Annars har det inte hänt så speciellt mycket idag, det känns som en fredag fast det bara är torsdag. Skönt att vara ledig imorgon. Tänkte åkt in till stan imorgon, men det är ju röd dag vilket är likamed stängt. Så jag skjuter upp det till lördag istället!
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0