Ny design, prao, skola

Hejsan!
Ett kvällsinlägg idag, det är alltid trevligt. Imorgon ska jag börja gå upp vid sju igen, har jag någonsin nämnt att jag älskar lov? Jag borde faktiskt få börja mitt lov nu, i ärlighetens namn, eftersom att jag var sjuk lördag-torsdag. Orättvist är vad jag kallar sådant! Jag är typ sjuk 2 gånger om året, om ens det.. På loven!

Ja,ja, nu ska jag inte deppa ihop alldeles, imorgon blir det förmodligen bad med J efter skolan. Jag längtar sjukt mycket efter praon nästa vecka på Kappahl, även om jag inte lyckades få mitt första val, restaurangen Coco Thai. Men det ska nog bli bra på Kappahl ändå hoppas jag.
Har förresten bytt designen lite, vad tycks? Kommentera gärna?! :)
Puss & Kram,
 

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

Designen var jätte fin tycker jag det är kul när du byter lite då och då :)

2009-04-14 @ 09:22:53
Postat av: my

kul med prao, mina två praoveckor var i alla fall väldigt lärorika (även om det kanske inte alltid var toppenkul) :D

2009-04-14 @ 10:24:33
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: IdaKarlsson

Designen va jätte fin tkr jag, Hoppas du mår bättre nu, Annars får du Krya På dig.

Kram Ida(:

2009-04-15 @ 12:36:49
URL: http://www.beautifulgirl.devote.se
Postat av: Anonym

designen var jättefin, som jag nog skrev på ett annat inlägg ! :D<3

2009-04-15 @ 17:52:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0