Musiktips #6

God morgon!
Idag gick jag faktiskt upp okristligt tidigt, tjugo över åtta. Det skulle vara någon slags kontroll på huset idag, och jag har murstocken i min garderob.. Suck.. Men ja, jag känner mig i alla fall lite bättre i min förkylning idag, även om jag är långt ifrån bra än.

Idag, by the way, tänkte jag fixa lite med en ny header om jag kommer på något fint, eller kanske en ny fin bakgrund. Men vi får se om jag har ork och inspiration till det, men jag hoppas att jag ska hitta det under dagen. Men kika in ikväll, så får vi se om det har hänt något nytt.. :)
DAGENS MUSIKTIPS:


Linkin Park, leave out all the rest
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0