More (Grr) Leopadish





Mmmm. More av den leopadiska stilen.. Jag gillar leopard, det är så snyggt! Tänk bara på mitt leopard-linne, det är fin fint! Ja, den här hyllan har jag alltså gjort i slöjden, har hållt på med den sedan efter jullovet, så det har tagit sin lilla tid. Men nu är den färdig i alla fall! Fick MVG för den också, extra kul, jag ska ju försöka hålla mitt MVG i slöjd. Och det gör jag nog också, kan tilläggas där.

Nu i kväll tänkte jag gå ut och ta lite kort med kameran, har börjat använda min nya skinnjacka idag. Kul, kul kul! Lägger upp bilderna ikväll, :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

men e det träslöjd för jag menar det e ju ganska mkt "tyg" också ?:S :)

2009-04-02 @ 21:43:30
Postat av: Anonym

heeh sry at jag inte skrewv nåt om det men den var jättefin, just nu gör jag själv en känguru i slöjden haah (i trä ) :D:D

2009-04-02 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0