Mer Bilder!

Hej!
Jag vet att det har varit ganska ont om bilder här i bloggen, tiden räcker ju aldrig riktigt till! Liksom, prao till klockan fem, vänta på tåget, hemma kvart i sex, äta, duscha, se på tv- kvällen=slut. Det är så svårt att få in bloggningen. Men det kommer att bli bättre framåt i veckan, då går jag ju till cirka klockan 3 varje dag, en aning tiidigare.

Min senaste shopping:


Valde från Kappahl, fick ett presentkort på 200 kr.  49 kr :)


Shoppat idag, H&M 98 kr.



Bh från H&M, 129 kr.

Det blev lite shopping både igår och idag. Strandklänningen var ju superfin, och en sådan ägde jag inte. Bh:n var också fin, det var dags för en ny.. Ikväll blir det Robinsson 2009 och chips, haha :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

vad fint allting var, och billigt ! =D

ps: kul med bilderna :D

2009-04-25 @ 17:57:08
Postat av: rebecca

vilken söt bh :D

2009-04-26 @ 15:05:50
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0