Konfirmations-läger 2009




Hej!
Tillbaka igen, efter en kort men lärorik och rolig weekend. På fotot överst ser ni världens bästa konfirmations-gäng, vi hade så sjukt kul! Jag älskar er alla så mycket! Vi hade lite olia lektioner, åt mest mat hela tiden (känns det som) och lekte lite och hade jättekul. Så det var riktigt roligt!

Imorgon börjar ju min prao på Kappahl, mitt nya liv. Nej, men det ska bli kul att komma bort lite, slippa läxor och annat när man kommer hem. Så det blir nog skönt. Hoppas att det finns relativt mycket att göra, det är aldrig kul att bara stå still. Men det får vi hoppas på. Jag skriver igen imorgon när jag har kommit hem från Kappahl, när det än nu blir. :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: IdaKarlsson

På den bilden längst upp har du en Adidas jacka på dig då?

I så fall var har du köpt den??

Puss & Kram,

2009-04-20 @ 17:58:13
URL: http://beautifulgirl.devote.se
Postat av: [MODEBYPALMQVIST]

Oj du, den Adidas-jackan är ganska gammal, i alla fall 2 år. Jag köpte den på Stadium när det var rea på barnavdelning för ungefär 200 kr. Lyckliga jag som fortfarande kan ha kläder på barnavdelningen, haha.

Tack för din kommentar.

Kram Elin Palmqvist

2009-04-20 @ 19:32:08
URL: http://modebypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0