Konfirmand 09

Hej!
NU kommer bilderna på min klänning äntligen upp. Jag vet att jag bara har varit för seg med att läga in dem, men ja, kan man kalla det lathet? Hoppas nu bara att de går att ladda upp..  Nej, så får man inte tänka!

Påskdagen idag alltså. Är så himla seg och illamående, jag bara åt godis och drack läsk igår. Och påskmat. Det har väl sina följder antar jag. Nästa år kör vi normal mat, snälla mamma och pappa? :)

 



 

Puss & Kram,



 


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

Så söt klänning !

Hur mycket kostade din bolreo ? och fanns de i fler färger ?

2009-04-12 @ 13:33:11
Postat av: Elin Palmqvist [ModeByPalmqvist]

Svar till Anonym: Min vita klänning kommer från JC, den kostade 299 kr, och boleron köpte jag på Ginatricot för 199 kr. Kika in på deras hemsida, www.ginatricot.com/se och klicka på " Tröjor och Cardigans", så hittar du de olika färgerna på boleron. Tack för kommentaren.

Elin Palmqvist

2009-04-12 @ 14:05:51
Postat av: MissCM

vilken söt klänning!

2009-04-13 @ 22:37:54
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0