Halvsjuk..

Hej!¨
Äntligen fredag igen, veckorna går riktigt fort. Påsklov nu också, så himla skönt alltså! 10 dagars ledighet, jag ska bara slappa och sova. Och träna lite också, ut och gå och sånt.

Känner mig lite förkyld just nu, allmänt hängig och sådär. Men det ska nog bli bra, jag hittar inte näs-sprayet heller. Jobbigt, jag behöver verkligen det just nu.. Fick i alla fall tillbaka Engelska-provet idag efter 5 veckor, jag fick 2 MVG och 2 VG. Är jättenöjd med det.
Nu så ska jag och mamma strax in till stan, handla mat, och sen hämta tai-mat från Shang Hai, friterad kyckling blir det nog för min del. Så himla gott, jag dör!
ANG. bilderna jag skulle ta igår, det gick tyvärr inte, gräsmattan var helt kletig och lerig. Får göra det framöver istället! :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0