Everyone changes

Hallå!
Ska försöka börja blogga mer, i alla fall 2 gånger om dagen. Men det är svårt att hinna med, läxor, skolan kompisar mm. Men det ska nog förmodligen funka hoppas jag.

However, jag hittade en gammal bild på mig själv för typ ett år sedan. Hur sjutton kan jag ha förändrats så mycket på ett och ett halvt år? Liksom, ljust och trassligt hår, vardaglig klädstil till mörkt och fint hår och en cool klädstil? Jössenamn vad tiden går..

 
För ett och ½ år sedan..                                                                    Nu..
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Allo

Nämen vilken tjockis i bakgrunden haha .

2009-04-30 @ 07:16:04
Postat av: Elin Palmqvist

Finaste flickan i världen, min Allo <3

2009-04-30 @ 16:30:16
URL: http://modebypalmqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra att du lägger upp mer inlägg ;) det gillar vi :D

2009-05-03 @ 19:06:33
Postat av: Anonym

as bra att du lägger upp mer inlägg ;) det gillar vi :D

2009-05-03 @ 19:07:27
Postat av: dtss.

förlåt men JÄÄÄVVVVLLAR VIKEN SKILLNAD ;O :)

haha älskar din nuvarande hårfärg ...

alltså VAAAART köper du dina korta jeans ifrån ? :O

2009-05-03 @ 22:48:26
URL: http://dlambin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0