Dagens Outfit 09

 



Hej!
Blev en ganska sen uppdatring idag- igen. Känns som att jag aldrig har någon tid för bloggen.. Men annat blir det nästa vecka, när det är påsklov! Ska bli sjukt skönt. Jag fick förresten Kappahl som prao vecka 17. Är ganska nöjd med det, men jag hade verkligen hoppats på Coco Thai, men det var ju fifti-fifti, och som vanligt drog jag notlotten, det blir alltid så. Varför har jag dragits med denna j*vla otur hela livet? Jaja, men Kappahl ska nog gå bra också. Hoppas att jag får mitt första-val nästa prao om jag inte fixar något eget.

Anyway, jag fick i alla fall VG på matteprovet. usch, jag var så sjukt nervös när vi skulle få tillbaka det. jag tänkte såhär: Okej, men eftersom att det gick skit med praon, kan inte bara dethär provet få vara bra då? Snälla, ge mig inte bara G! Och jag fick VG, är så sjukt nöjd!

Dagens Outfit:
♥ Jeans-leggings från VILA
♥ T-shirt från GinaTricot
♥ Bälte, H&M
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: stina

jag praoade på kappahl förra veckan! :O haha :P (fast inte i malmö,eller nu var du bor?)

2009-04-01 @ 20:35:58
Postat av: Anonym

hejsan, hur många besäkare har du i genomsnitt per dag ? =D

2009-04-02 @ 17:52:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0