Blommigt värre



  
Hallå!
Denna supersöta kjolen hittade jag igår på H&M i Jönköping (stan). Har kollat på den på A6 också, för typ 2 veckor sedan, men då fanns den bara i 36. Jag sprang in på H&M och slet åt mig den sista i 34 (!), provade och köpte. Med mamma och syster som smakråd förstås. Den blir superfin att ha när det blir lite varmare, då kan man ha leggings, kjolen, ett vitt linne och en kofta. Det blir nog riktigt fint tror jag. Vilken tur jag har, att den faktiskt fanns i 34. 
- Jag undrar vad skyltdockorna har för storlek? 36?

Jag hittade också en jättefin klänning på JC (hör och häpna), axelbandslös, vit, tight upptill, lös nertill. Åh, jag blev helt kär. Så sjukt fin var den! Men den får ni se imorgon, då hinner jag fota klänningen tillsammans med den nya persiko-färgade boleron jag köpte till :)

Nu i eftermiddag blir det att jag går till J en stund. Traskar sedan hem, åker till gudstjänsten (!) i Barkeryd och sedan hem, blogga om det inte blir för sent, duscha, sova.
Puss & Kram,
 

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

SKITFIN ! den var verkligen i sötaste laget haha, älskar sånna kjolar man har under bysten (för det e väll en sån :S )tack för en bra blogg =D

2009-04-09 @ 22:54:06
Postat av: Emmy

söt kjol :)

2009-04-12 @ 20:17:42
URL: http://enstorfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0