Äntligen tillbaka!

Hejsan!
Äntligen känner jag mig riktigt frisk, första gången på en vecka eller någonting. Känns jätteskönt! Man lär sig verkligen att uppskatta vardagen när man är sjuk, man tänker, om jag bara blir frisk så ska jag uppskatta allt jag faktiskt har. Det är väl egentligen en ganska bra fördel när man är/varit sjuk. Annars finns det väl inget som är bra när man är sjuk förutom det. Men ja, nog om sjukdomar nu!

Idag fick vi äntligen reda på lite mer om praon nästa vecka. Själv ska jag ju vara på Kappahl, men det finns bara en sak jag inte fattar. På mitt papper stod det att arbetstiderna var mellan 10-18. Alltså, kan jag verkligen jobba så länge? Eller menas det att butiken är öppen då? Blir helt confused. Jag hade en läsare som kommenterade att hon varit på Kappahl, vad hade du för arbetstidet då?

Jag har mest pluggat idag till SO-provet på fredag. Det blir på lite om samhällets uppbyggnad, riksdag, regering, partier osv. Ganska kul faktiskt, jag har ju alltid haft ett slags intresse för politiken i Sverige. Jag längtar tills jag får rösta första gången, 2014! Har inte så mycket inblick i vad de olika partierna representerar, men visst, jag har mina aningar om vad jag kommer att stötta i framtiden.. :)


Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

oj det var ganska konstiga tider? :O men för typ 4 veckor sedan då jag var på kappahl behövde jag bara vara där 10-15. det var asbra tider :) men jag hoppas att det löser sig, du har en jättesöt blogg! kram.

2009-04-16 @ 13:40:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0