You wanna be on top? --> T O P M O D E L USA


 ♥♥♥ Ikväll är det ju Top Model 9 eller 10, är inte helt säker. Går på kanal 3 klockan 20.00. Missa inte!
♥♥♥

Hahha typ veckans höjdpunkt är det ju när kanal 3 sänder Top Model! Det är bäst, det äger fett. Det tråkiga är att Idol sänds samtidigt klockan 20.00 på kanal 4, men idag blir det Top Model i alla fall. Man måste ju välja.
Nu känner jag mig riktigt duktig! Har övat massor på SO-provet, franskan och NO-läxan. Gooooooood! :)

Sen fick vi ju ett telefonsamtal som var mindre roligt, men det vill jag helst inte gå in på. Men det gjorde mig verkligen djupt besviken. Kanske berättar en annan gång. Nu väntar jag bara på att Top Model ska börja, imorgon blir det KändisProfilen (KP) här. Missa inte! ---------------> TJIIIIIIING :D
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anna PQ

<3

2008-09-16 @ 20:51:02
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0