Visst ser det väl härligt ut?


Visst ser det helt enkelt härligt ut med dessa kantareller, eller "skogens guld" som pappa kallar det. Vi förvandlade dessa svampar till en härlig, mustig, höstig, varm och helt fantastisk stuvning gjord på svamparna, lök och grädde. Ja, behöver jag med ord beskriva hur gott det var? För i så fall skulle det inte gå, det finns inte ord för detta. Fruktansvärt gott!
Och visst är det många svampar? Dem är INTE köpta på torget, eller någon annanstan heller för delen. 100 % egenplockade av familjen. Yummi =)
Nu ikväll så blir det mys med Mummie & Anna, Andra Avenyn såklart på SVT1 klockan 20.00. MISSA INTE!

Puss & Kram,


 


Kommentarer till inlägget:
Postat av: demi

hej elin ! jag har hasft 3 bloggar , och min senaste 'förstördes' för att lösenordet inte funkade fast det var rätt . Jag vet inte vad som hände men husomhelst , jag spanade inte din blogg för att jag sett den genom den senaste FRIDA-tidningen . Dina designer och bilder med likadana fast spegelvända är fantastiska ! Jag skulle uppskatta om du svarade och lärde mej en del , för du gör ett megahäftigt jobb . kram , Demi 11 år :)

2008-09-28 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0