Trädet jag pratade om..


Här ser ni då det där trädet som jag har pratat om. Är det inte fruktansvärt vackert? Varje morgon får jag stanna till vid trädet och insupa dess vackra färg, när morgonsolens strålar vilar på trädet. Varför inte skriva en dikt om det? Hahha, ja kanske nån dag. Vad gör alla? Har det inte varit en förvånadsvärt fin dag idag? Liksom, när jag steg upp imorse, var det 2 plusgrader, när jag traskar hemåt var det nästan 17. Konstigt, men härligt. Hösten är en mycket vacker årstid.

Jag var tvungen att ta in tvätten, här ser ni mig, lite halvsur sådär xD
Men jag lyckades knäppa denna bilden med mobilen från komposten.
Ha en fin kväll.
Puss & Kram,


 


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0