Tisdagen i bilder :)

Såhär ser dagens outfit ut: Jeans, JC, linne GinaTricot, kofta H&M, bälte VeroModa, armband Deluxa.
     
Hejsan hoppsan hallå! Idag är det Tisdag och jag är på ett strålande humör! Jag slutade vid cirka 12.20 idag, den sista NO-lektionen var inställd. Så det var skönt att gå hem och smaska på lite jasminris och wokgrönsaker tillsammans med köttfärs. Yummi! Sådär såg jag alltså ut idag, svart och guld = en härlig kombo, plus röda naglar som sticker ut. Nice :)

Idag måste jag plugga ganska mycket- som vanligt då tänker väl de flesta. Har ju Franska-läxa tills imorgon+ ett fett SO-prov för Kentsson på Fredag. Viktigt viktigt.. Annars blir det väl lite tv-tittande, något mer blogginlägg och lite..
Hoppas att Anna kommer hem idag med det nya One Tree Hill- avsnittet. Skulle sitta fint!

Here comes some pictures of today:


En Frida-tidning väntade på mig plus skolfotografierna. Hjälp, vågar jag verkligen öppna dem? :O

Denna gulliga pållen är väl bara för söt? Puss <3




















Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0