STOR MAKEOVER I BLOGGEN! RÖSTA FRAM DIN FAVORIT NU!


Jag har länge funderat på att göra en stor höst-makeover här på bloggen. Ny header, bakgrund, färger, ja ni vet allt. Den är ju ganska fin som den är, men jag skulle vilja göra det lite mer i hösttema, den känns för somrig med den blåa bakgrunden och allt det där. Så jag har funderat på lite olika färger och sånt där, och jag skulle behöva lite hjälp med vad jag ska välja. Och det är där ni kommer in i bilden! Här kommer tre olika teman jag har funderat på:

 EN TON AV LILA & GRÅ. RÖSTA: LILA.GRÅ

 EN TON AV BRUN & ROSA.
RÖSTA: BRUN.ROSA

 EN TON AV GRÖN & LILA/BLÅ. RÖSTA: GRÖN.LILA/BLÅ

Okej, det kanske ser konstigt ut med de här färgerna tillsammans, men jag kommer ju att göra så att dem passar fint ihop sen när röstningen är klar.
HUR RÖSTAR MAN?
Du skickar en kommentar till detta inlägget (eller till de "vanliga inläggen"), och skriver då:
Jag vill vara med i Tävlingen. Jag röstar på: LILA.GRÅ ELLER BRUN.ROSA ELLER GRÖN.LILA/BLÅ.
Då blir du automatiskt med i tävlingen. Jag lottar ut en vinnare bland kommentarerna, och denna vinnaren får då:
EN LÄNK TILL SIN EGEN BLOGG UNDER "LÄNKAR" PÅ MIN BLOGG, MODEBYPALMQVIST I EN VECKA.
TÄVLINGEN AVGÖRS NÄSTA HELG, LÖRDAGEN DEN 13 SEPTEMBER.

♥ Så sätt igång och rösta på era favoriter för fullt nu! ♥

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Emma

Jag vill vara med i Tävlingen. Jag röstar på: BRUN.ROSA. Alla teman var fina, men en mörk färg och knallig färg känner jag - höst.

All love, Emma.

2008-09-07 @ 01:31:53
URL: http://roockwest.blogspot.com
Postat av: ellen

jag föredrar nog lila-grå :)

2008-09-08 @ 20:47:19
URL: http://metrobloggen.se/cheapfashion
Postat av: cora

jag röstar på .....Rosa å brun:)

2008-09-10 @ 17:41:49
Postat av: My

Jag röstar nog på Brunt och Rosa.. Härliga höstfärger som jag gillar!

2008-09-14 @ 08:43:17
URL: http://myahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0