Pictures are you..


Hejsan! Precis hemkommen från dansen nu. Här ser ni lite bilder från showdansen som jag går på. Jättekul är det verkligen! Bilderna blir ju lite dåliga, tagna med mobilen, men dem funkar i alla fall. Nu har jag kommit på vad som var fel, eller rättare sagt Anna kom på det: För några dagar hade jag kodat i HTML, och glömt att ändra. Vi hade en intressant diskussion vid köksbordet:

Jag: Men jag kan ju bara skriva opch sen trycka på publicera.
Anna, ja jag vet inte.. VÄNTA, är det inte HTLM?
Mamma: Vad är HTML?
Jag: Jaha, måste man ändra det, det visste jag inte.
Mamma: Vad är HTML?!
Anna: Ja, det måste man.
Mamma: VAD ÄR HTML?!?!

HAHHA =)
Nu så blir det en macka, eller en tallrik fil, är sugen på något. Man blir trött av att träna, och hungrig också för den delen! Bjussar på en till bild här nedan,

Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0