Once upon a time..


"Once upon a time there was a beutiful cat who lived in a kingdom far far away. The beutiful cat had three servants, who stud up för him the hole time. One day the cat met a beutiful cat-girl, and he just fall inlove. This is were the story begins. "

Go´kväll denna Måndagskväll då klockan är cirka 20 över sju.
Jag har äntligen tagit en paus i all läxläsning och allt jag försöker banka in. Med nu sitter äntligen franska-verben och de engelska glosorna som berg. Jag har också ringt till Johanna denna eftermiddagen, och vi har bestämt oss för att åka upp till Jönköping strax efter halv fyra. Då hinner vi gå lite på stan (läs GinaTricot!) innan filmen börjar. Har ju redan förbokat två biljetter till Mamma Mia, den ska visst vara superbra. Om någon har sett den kan ni ju hojta till. Skulle vara kul att höra om den är bra.

Yes, yes som ni då såg i förra inlägget så skrev jag ju hur många besökare det var här i bloggen den här veckan, och det var verkligen ett lyft! 46 besökare. Man tackar och bugar.
---> TACK FÖR ATT NI LÄSER MODEBYPALMQVIST.BLOGG.SE <---
Nu resten av kvällen blir det förmodligen lite nypoppade varma popcorn och kanske ett avsnitt av One Tree Hill om Anna går med på det. Should ask her.
Puss & Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

Mamma Mia e asbra (: Älskar den , man blir glad av den (: Puss!

2008-09-01 @ 19:36:06
Postat av: Alice

// alice ;)

2008-09-02 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0