Morning morning

GOD MORGON DENNA SÖNDAG I SLUTET AV SEPTEMBER! =)

Idag är det match, var den första tanken som for genom mitt huvud denna Söndagsmorgon i slutet av September.
Yes, HV-match i Kinnarps arena ska man ju på idag. Skojjigt! Det är HV71 som spelar mot Brynäs, alltså, ishockey, om någon inte riktigt kopplar det. Hahha. Har tagit en morgondusch med Elvital´s hårinpackning, den är suverän. Håret är luftigt och glänser som bara den! TRY IT. Sitter nu här i mysbrallor, helt osminkad och en tub-top på överdelen, hihi. Ibland får man lov att vara "osnygg". Eller ?! 

Idag pluggar jag även massor av NO-provs-grejor som man ska kunna tills på tisdag. Typ reflexionslagen, spektrumets färger, diffus spegling medmera. Inte sådär superkul, men man måste ju. Desutom så är det ganska lätt, kolla själv på denna snygga ritning jag försökte göra av reflexionslagen på datorn:

-
(Visst är jag duktig) =)
Puss & Kram,

 

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0